“In aceste vremuri, cel mai important lucru pentru un proprietar de centre comerciale este atragerea oamenilor inauntru, urmand ca acestia sa fie «vrajiti» mai mult sau mai putin – in functie de mixul de chiriasi - de oferta chiriasilor”, a declarat pentru Wall-Street, Gabriela Nicolae (foto), senior broker in cadrul departamentului de retail al companiei The Advisers, afiliata grupului britanic Knight Frank.

Vinerea trecuta, Irina Loghin si Andra au concertat in centrul comercial Grand Arena, din cartierul Berceni, evenimentul fiind sustinut de hipermarketul Carrefour, ancora mall-ului si de dezvoltatorul Euroinvest Intermed. Duminica, un alt concert avea loc in centrul comercial Polus Center din Cluj, Cleopatra si Pavel Stratan fiind invitati pentru a marca doi ani de la deschiderea proiectului.

Si proprietarii mall-ului Liberty Center, din cartierul Rahova, au recurs la promovarea prin concerte, transmitand, in exclusivitate in Romania, concertului lui Robbie Williams, care va avea loc pe 20 octombrie la Londra.

“Acum putem observa, mai mult ca oricand, promovarea diverselor evenimente sau promotii extreme de avantajoase, din cadrul centrelor comerciale, anuntate fie la radio, tv, ziare sau prin publicitatea outdoor. Odata ajunsi in mall, vizitatorii pot fi surprinsi si de numeroase concursuri, astfel incat sa mai petreaca din timpul lor liber in locatia respectiva”, explica Gabriela Nicolae.

Consultantul precizeaza insa ca proprietarul sau compania de management trebuie sa fie foarte atenti la modalitatile de promovare sau la genul de evenimente propuse vizitatorilor. “Este posibil ca cele propuse sa nu se adreseze publicului tinta, ceea ce ar presupune o suma importanta de bani cheltuita degeaba”, subliniaza Nicolae.

Proprietarii centrelor comerciale ar trebui sa verifice, imediat dupa evenimente, in ce masura a ajutat sau nu campania respectiva populatia targetata, fie prin studiul concret asupra traficului, a vanzarilor comerciantilor din cadrul mall-ului, fie prin chestionarea efectiva a vizitatorilor.

“Este necesar ca numele artistilor prezenti sa atraga o anumita audienta, care trebuie sa se suprapuna cu publicul tinta al magazinelor ce se regasesc in proiectul respectiv. De exemplu, se poate organiza un concert care sa aiba ca si audienta elevi de liceu, iar centrul comercial sa cuprinda magazine ce se adreseaza populatiei de peste 25 ani. In acest caz, concertul va atrage vizitatori, dar acestia nu vor deveni si cumparatori, astfel incat evenimentul nu isi va indeplini misiunea pentru care a fost organizat”, a incheiat consultantul The Advisers.

Citeste si Meniu de criza pentru mall-uri.


Meniu de criza pentru mall-uri

Meniu de criza pentru mall-uri