Vedeta de televiziune a deschis cel de-al doilea magazin Picioru’ Gras la sfarsitul lunii octombrie, primul fiind inaugurat in vara in City Park din Constanta.

Tot in Iulius Mall Suceava, retailerul de mobila Kalenda a deschis astazi (n.r: duminica) cel de-al 12-lea showrom, investitia fiind estimata la 60.000 euro, iar suprafata inchiriata fiind de 2.200 mp. Tot astazi a fost inaugurat si magazinul Savannah Juice&Smoothie, cu sucuri din fructe de sezon si din legume dulci.

Alti doi retaileri care isi deschid magazine din 15 noiembrie, la un an de la inaugurarea mall-ului, sunt Paolo Bertolucci, cu articole de imbracaminte pentru barbati si Divine, cu haine si accesorii de club.

Tot cu articole pentru barbati va fi si magazinul Rinnaldi, care va fi deschis incepand cu data de 1 decembrie.

In primul an de functionare, Iulius Mall Suceava a avut un trafic de peste 6 milioane de vizitatori, datorat in mare parte si momentelor de distractie, pentru care s-au cheltuit peste 1,3 milioane euro.

“Vom continua sa organizam evenimente culturale, educationale si sociale, care sa stimuleze toate categoriile de consumatori si sa mareasca traficul cu cel putin 30% in cel de-al doilea an”, a declarat Eduard Marcu, manager Iulius Mall Suceava.

Iulius Mall Suceava a fost deschis in toamna anului 2008, dupa o investitie de circa 60 milioane de euro. Centrul comercial are 150 de magazine si o suprafata inchiriabila de49.750 mp.

Principalele ancore sunt hypermarketul Auchan si magazinele Bricostore si Domo, iar printre chiriasi se mai numara: Adidas, Bam Boo, BSB, Carturesti, Diverta, Intersport, Kenvelo, Leonardo, Meli Melo, Moa, Motivi, Motor, Nike, Peacocks, Sephora si Sprider.

Reteaua Iulius Group a fost infiintata in anul 1991 de catre Iulian Dascalu, iar in prezent detine patru mall-uri in Iasi, Timisoara, Suceava si Cluj-Napoca.