Bugetul de marketing anuntat de conducerea Vitantis Shopping Center pentru anul 2010 este de un milion de euro, in aceasta suma fiind incluse parteneriatele media, inclusiv cele obtinute prin barter, evenimentele si alte campanii de promovare a centrului.

Alti 300.000 de euro vor fi investiti in modificarea organizarii interioare a parcarii si schimbarea sistemelor de gestiune trafic prezente pe strada Vitan-Barzesti, pentru a fluidiza accesul in parcul comercial si traficul din zona.

”Tinand cont de experienta avuta cu Grand Arena, probabil ca in prima luna si jumatate de la deschiderea Sun Plaza traficul proiectului nostru va scadea cu aproximativ 20-25%. Dupa ce va trece perioada curiozitatii deschiderii unui nou mall in Bucuresti, lucrurile vor reintra in normal”, a declarat Vlad Dragoescu, directorul de investitii al Equest.

Anul trecut, din Vitantis s-a retras retailerul Lee Coper,
intrat in insolventa, insa au venit Samsonite, Vet Pedia, Sapori by Cici, Outlet, Fox si House of Art.

„In acest moment suntem in discutii cu cativa potentiali inlocuitori pentru Lee Cooper. Speram ca in cel mai scurt timp sa definitivam tratativele”, a adaugat Dragoescu.

Principale ancore ale Vitantis sunt operatorul de bricolaj Praktiker, cu o suprafata de 9.409 mp, reteaua de Mobila Bontas, cu 3.097 mp si Technomarket, cu 3.707 mp.

Equest Investments SRL, cu sediul in Bucuresti este o sucursal
a a Equest Capital Limited, responsabila cu finantarea si supravegherea investitiilor, in special in Romania. Equest Balkan Properties este actionar majoritar si in cadrul Technomarket, divizia pentru suprafete mari a retailerului Domo.

Sun Plaza se deschide peste 16 zile si asteapta 15 mil. vizitatori anual

Sun Plaza se deschide peste 16 zile si asteapta 15 mil. vizitatori...