“Vrem sa conturam un mix de chiriasi adecvat pentru publicul nostru tinta. Toate actiunile de marketing sunt concepute plecand de la ideea fidelizarii si recompensarii vizitatorilor pentru alegerea lor de a face sesiuni de shopping in mall”, a declarat Mihai Agaficioaia (foto), general manager al City Mall.

Printre chiriasii mall-ului se numara: Hondos Center, Motor Jeans, Camel Active, Meli Melo, Killtec, Stone Creek, Kenvelo, Office Shoes, Columbia Sportswear, Sprider, Benvenuti, Lotto, Triumph, Jolidon, TinaR , Skiny, Cityplex, Laser Maxx, KFC, Springtime, Burger King, City Bistro si Costa Cofee.

“Proiectul va fi repozitionat ca si centru comercial de proximitate tinand cont de competitia existenta in zona de sud a Bucurestiului. Vor fi pastrate anumite magazine care functioneaza la ora actuala in mall, dar ne vom concentra pe un concept de moda tineret & sport. De asemenea serviciile vor ocupa un loc important”, a explicat Cristina Dumitrache, responsabil retail international pentru centre comerciale in cadrul Cushman & Wakefield.

City Mall are o suprafata totala de 38.000 mp, dintre care 1.000 mp sunt terase pentru public. Cladirea este structurata pe trei subsoluri, parter si 4 etaje, oferind o suprafata pentru inchiriat de 19.000 mp.

Citeste si Cum se pregateste City Mall pentru concurenta vecinului Sun Plaza?


Cum se pregateste City Mall pentru concurenta vecinului Sun Plaza?

Cum se pregateste City Mall pentru concurenta vecinului Sun Plaza?