Prima editie a proiectului Imosfera se va concentra asupra ofertei de apartamente noi din Bucuresti si alte orase mari din tara. Organizatorii vor sa atraga aproximativ 30 de proiecte rezidentiale, accentul fiind pus pe contactul direct intre vizitatori si expozanti printr-o platforma de chat.

„In spatele proiectului sta ideea de a-i apropia pe vanzatori de ansamblul cumparatorilor. Diferentele fata de un targ traditional sunt semnificative, pornind de la investitie, care se va situa in jurul sumei de 15.000 de euro si incheind cu rezultatele, la prima editie asteptam cel putin 65.000 de vizitatori unici”, a declarat Adrian Erimescu (foto), director general imobiliare.ro.

Pachetul pentru expozanti include optiuni de personalizare a standului cu elemente de identitate specifice, galerie de imagini si planuri, transpunerea materialelor de prezentare in format digital, materiale video, acces la platforma de chat cu vizitatorii si rapoarte de masurare a performantei in perioada targului si post-targ.

Companiile participante pot alege intre doua modele diferite de stand din punct de vedere al designului, costul per stand fiind de 300 euro.

„Costurile de participare, productie, logistica si resurse umane vor fi reduse cu cel putin 50%. In plus, conceptul de targ imobiliar virtual permite masurarea unor indicatori cantitativi si calitativi specifici de performanta, precum: numar vizitatori stand, perioada petrecuta in stand, timp vizualizare materiale promotionale sau numar contacte directe”, se mai arata in comunicatul portalului.

Actionarul majoritar al imobiliare.ro (60% din actiuni) este fondul de investitii Broadhurst Investment LTD, administrat in Romania de compania New Century Holdings (NCH), care mai controleaza pe piata locala si producatorul de panificatie Vel Pitar, potrivit datelor de la Registrul Comertului.