"Descrierea proprietatilor este 100% reala si corecta, de la fotografii la informatii specifice despre proprietati si zona adiacenta. Platforma nu va permite postarea repetata a unei singure proprietati, iar informatiile sunt actualizate la fiecare doua saptamani de catre echipele noastre", afirma Gian Carlo Scalisi, managing director al portalului Titirez.ro.

Elvetianul Gian Carlo Scalisi controleaza 25% din acest business, in timp ce partenerul sau, Lukas Azzato, detine 75% din actiunile Imobiliare24 Digital Solutions.

Promovarea anunturilor imobiliare postate pe Titirez.ro se va face, in prima faza, gratuit, actionarii companiei urmand sa decida pe viitor, in functie de evolutia businessului, daca vor introduce si o taxa. Portalul cuprinde, in prezent, ofertele de vanzare pentru Bucuresti, iar pana la finalul acestui an va include si imprejurimile capitalei, urmand ca de la mijlocului lui 2011 sa prezinte si oferte pentru principalele orase din tara.

Compania nu va inregistra profit in urmatoarele 12 luni, iar Gian Carlo Scalisi estimeaza ca va recupera banii investiti in acest business intr-un orizont de timp de circa 3-5 ani. "Nu suntem orientati pe obtinerea de profit in urmatoarele 12 luni. Nu cautam sa avem volume mari de anunturi, ci calitate", a explicat Scalisi. "Inainte sa taxam anunturile, trebuie sa aratam rezultate", a subliniat elvetianul.

Obiectivul elvetienilor este de a clasa Titirez.ro in top 50 site-uri din Romania dupa primele 6 luni de la lansare. Portalul prezinta in momentul de fata aproximativ 1.500 de anunturi de vanzare active, numarul total al anunturilor primite fiind de aproape 3.000, dar nu toate au trecut inca de procesul de verificare.

Spre comparatie, portalul imobiliare.ro, principalul jucator din piata de profil, are un portofoliu peste 9.000 de anunturi de vanzare pentru proprietati rezidentiale in Bucuresti. Un alt jucator important, MagazinulDeCase.ro, achizitionat recent de Sanoma Digital, are peste 2.600 de oferte de vanzare postate exclusiv de proprietarii din Capitala.

Citeste si:

"Vrem sa verificam ca fiecare anunt este unic pe portalul nostru. Avem o echipa de fotografi profesionisti care se duc la fiecare locuinta. Ulterior, anunturile sunt verificate, pozele sunt editate, iar tot acest proces dureaza aproximativ 48 de ore", sustine Gian Carlo Scalisi. La acest portal lucreaza 40 de angajati, iar numarul partenerilor este de peste 70, potrivit informatiilor prezentate de companie.

Printre parteneri se numara: Adama, Gis Imobiliare, Tiriac Imobiliare, CrossPoint sau MORE Real Estate SERVICES.

Seful Titirez.ro se arata increzator in potentialul pietei imobiliare romanesti si in oportunitatea de a dezvolta o afacere intr-o perioada in care piata stagneaza. El sustine ca pentru a dezvolta un astfel de proiect in Elvetia ar fi avut nevoie de 10-15 milioane de euro.

Pe de alta parte, elvetienii care controleaza Imobiliare24 Digital Solutions vor sa obtina venituri si din publicitate, in acest scop urmarind sa creasca rapid traficul pentru a atrage publicitate. "Pana la finalul anului vrem sa avem trafic mai mare decat jucatorul numarul 1 de pe aceasta piata", explica Scalisi. Portalul va avea pana la sfarsitul lunii noiembrie si o sectiune dedicata companiilor - B2B (Business 2 Business) ce va contine in spate si o platforma de networking.

Citeste si Anul in care imobiliarele s-au mutat pe net.

Anul in care imobiliarele s-au mutat pe net

Anul in care imobiliarele s-au mutat pe net