"Eu am mai fost la mall-uri, nu sunt asa nerabdator sa merg la Gold Plaza, dar pentru orasul nostru, pentru zona, inseamna mult. In primul rand, nu aveam unde sa mergem la film, copiii sunt tare bucurosi acum. Eu ma bucur mai mult ca voi merge la Cora", spune un localnic din Baia Mare.

Amplasat la intersectia bulevardelor Decebal si Victoriei, Gold Plaza are 100 de magazine, desfasurate pe o suprafata de 30.000 mp inchiriabili.

Printre cei mai importanti chiriasi se numara hipermarketul Cora, cu o suprafata de vanzare de 4.500 mp, Cinema City, cu sase sali, precum si retailerii C&A, New Yorker, Deichmann, Takko, Leonardo, LC Waikiki, Domo, House of Art, San Francisco, Fox, Douglas, Centrofarm, Orsay, Best of Bowling si Kenvelo, Jeans Club.

Centrul comercial Gold Plaza a fost inaugurat ieri, circa 82,5% din magazinele inchiriate fiind deschise publicului. In prezent, mall-ul este inchiriat in proportie de 86%, insa dezvoltatorii spun ca in urmatoarele doua saptamani gradul de ocupare va creste la 89%.

Citeste si:

Chiria medie pe metru patrat pentru magazinele din Gold Plaza este mai putin de 10 euro/luna, in contextul in care nivelul veniturilor incasate se va ridica la 3,5 milioane de euro pe an.

Proiectul a fost dezvoltat de compania ungara Futureal (25% din actiuni) in parteneriat cu fondul austriac Immofinanz (75%), acesta urmand sa preia integral actiunile proiectului in urmatoarele saptamani.

Pe plan local, fondul austriac Immofinanz mai detine centrele comerciale Polus Center (Cluj-Napoca), Euromall (Pitesti) si Armonia Center (Arad), precum si mai multe cladiri de birouri si parcuri industriale, fiind cel mai puternic investitor din piata imobiliara romaneasca.