Sediul Point Public Affairs este situat pe strada Ienachita Vacarescu 22B, intr-o casa in stil brancovenesc, proiectata de arhitectul Gheorghe Simota.

“Casa in care ne aflam acum am vazut-o de pe teresa sediului anterior si ne-a placut foarte mult. Din momentul in care am inceput afacerea am fi putut alege sa mergem intr-o cladire de birouri. Intotdeauna exista aceasta optiune si este mult mai facil decat sa te duci intr-o casa care poate nu are toate facilitatile pe care ti le doresti, dar ne-am dorit sa fie altfel. Am lucrat in corporatie foarte multi ani, stiu cum este, toata viata mea am trait in cladiri de birouri, cu spatii deschise foarte mari. Sediul acesta este asa cum ne-ar placea sa fie acasa dar adaptat nevoilor unor afaceri”, explica Laura Florea (foto), managing partner Point Public Affairs.

Singura imbunatatire care a fost adusa casei in momentul preluarii de catre Point Public Affairs a fost reamenajarea subsolului, care acum este utilizat ca sala de mese pe timpul iernii, si a terasei.

Noul sediu are o suprafata de 350 mp si este amplasat pe doua etaje. In prezent, echipa Point Public Affairs numara 12 angajati, urmand sa mai fie recrutate in acest an inca trei persoane.

Casa a fost inchiriata pe o perioada de trei ani cu posibilitatea de prelungire a contractului, iar chiria lunara se ridica la 2.700 de euro.

Sediul Point Public Affairs beneficiaza de trei sali de sedinte si cinci locuri de parcare.

“Printre plusurile acestui sediu se numara linistei zonei si faptul ca nu avem probleme cu parcarea. Insa, daca la sediul vechi era foarte simplu sa dau coordonate clientilor pentru a ajunge, acum indicatiile sunt complicate. Insa nu suntem un magazin, unde trebuie sa avem trafic mare. Clientii ajung prima data mai greu, dupa care nu mai exista probleme. De asemenea, in cealalalt sediu, atunci cand erau sarbatori religioase si procesiuni era foarte mult zgomot, in timp ce aici este liniste”, spune Florea.

Citeste si:

Daca ar fi sa sublinieze un element prin care sediul Point Public Affairs se diferentiaza, Laura Florea crede ca este “tipul de birou in care vii si in care toata lumea are pe undeva in dulap papuci de casa, este foarte intim”.

Biroul sau este amplasat la etajul al doilea al imobilului si are o suprafata de 12 mp. Aici isi petrece zilnic 9-10 ore, incercand sa imbine munca si scoala, intrucat Laura Florea este profesor in cadrul Universitatii Bucuresti, Facultatea de Jurnalism si Stiintele Comunicarii. Pentru ea biroul ideal este locul “in care sunt cu oamenii mei si suntem ca o familie”.

“Usa biroului meu sta deschisa tot timpul, de altfel locul meu preferat este pe canapea, in foisor. Tot ce este in cladirea asta sunt lucruri la care tin. In sediu sunt multe vitralii si sticla fuzionata intrucat am avut o afacere cu acest specific, insa din pacate nu a mers. De asemenea, am in birou un desen in creion al castelului din Hunedoara la care tin, eu fiind din acea zona”, declara Laura Florea.

Point Public Affairs a fost infiintata in anul 2008 si detine in prezent un portofoliu de 16 clienti. In 2010 agentia a raportat afaceri in crestere cu 35%, pana la 320.000 euro. Pentru acest an compania isi propune sa isi mentina ritmul de crestere al afacerilor, de 35%.

Printre clientii Point Public Affairs se numara A&D Pharma, Asociatia Nationala a Bauturilor Racoritoare, Asociatia Romana pentru Ambalaje si Mediu, Asociatia Serviciilor Private de Ambulanta din Romania, Colegiul Farmacistilor din Romania, International Advertising Association, Petrom, Provident Financial, Romtelecom, Romslot – Asociatia Romana a Operatorilor de Sloturi si Ursus Breweries.

Cititi si Top 10 lucruri pe care un manager trebuie sa le stie despre lobby.

Birou de companie este o sectiune saptamanala care prezinta birouri ale celor mai puternice firme din Romania.

Top 10 lucruri pe care un manager trebuie sa le stie despre lobby

Top 10 lucruri pe care un manager trebuie sa le stie despre lobby