H&M planuieste sa deschida in acest an 250 de magazine pe pietele pe care este prezent, dar si pe cele cinci piete pe care va intra pe parcusul anului, se arata in raportul financiar al companiei suedeze. Retailerul isi propuna sa dezvolte si vanzarile online, iar pana la finele anului, H&M va lansa astfel de servicii in Statele Unite, cea mai mare piata online din lume.

“2010 a fost un an foarte bun pentru noi. Vanzarile au crescut cu 15% si am inregistrat un profit de 3,87 milioane de dolari (circa 2,82 miliarde de euro). Suntem increzatori ca vanzarile vor creste si in acest an”, se mentioneaza in raportul H&M.

Printre pietele pe care retailerul va intra in acest an se numara Romania, Croatia si Singapore, primele magazine urmand sa fie deschise in oarsele Bucuresti, Zagreb si Singapore. H&M se va extinde in sistem de franciza pe pietele din Maroc si Iordania, deschizand magazine in orasele Casablanca si Amman.

Citeste si:

In Romania, H&M va deschide primele magazine in luna martie, planurile retailerului vizand inaugurarea a unitati in primul semestru. Primul magazin H&M va fi deschis in mall-ul AFI Palace Cotroceni, alte magazine urmand sa fie inaugurate in cursul anului in centrele comerciale Bucuresti Mall, Unirea Shopping Center, Plaza Romania si Baneasa Shopping City din Bucuresti, precum si in proiectele Iulius Mall din Cluj-Napoca, Iasi si Timisoara.

Alte magazine mai sunt asteptate in Brasov si Constanta, in prima faza fiind anuntate 10 unitati H&M. Magazinul din Cotroceni va fi amplasat pe doua etaje, la fel ca si unitatea care urmeaza sa fie deschisa in Baneasa Shopping City.