Luminita Molico are 31 de ani si a absolvit facultatea de Geografie la Universitatea Bucuresti, avand un Master in Marketing si Comunicare la ASE. Ea a lucrat timp de sapte ani in marketing experential (Marketingul experiential stabileste conexiuni intre consumatori si branduri, intr-un mod memorabil si relevant la nivel personal), trecand prin toate treptele ierarhice. Ultimul job, inainte de Licurici in miscare, a fost cel de manager al departamentului de evenimente din cadrul Happy Tour.

Ea spune ca a ales sa renunte la munca in cadrul unei corporatii deoarece un astfel de mediu, uneori, este mult prea pragmatic comparat cu organizarea de evenimente creative.

“Licurici in miscare a fost un nume dat blogului meu personal. Simteam ca este un nume care ma reprezinta si cu care as putea face un business, dar caruia nu ii gasisem inca domeniul de activitate. Licurici in miscare este un nume vizual care exprima foarte bine activitatea mea. Asemenea unui event designer, licuricii sunt cei care transforma un spatiu obisnuit intr-un cadru de poveste”, considera ea.

Proiectul in sine l-a inceput in august 2011, ea fiind unic actionar.

“Inceputul a fost foarte promitator. Momentan derulez 8 proiecte cu concretizare in lunile iuni-iulie-septembrie. Trebuie precizat ca acest business nu este pentru persoane orientare catre «tunuri», trebuie gandit pe termen lung intrucat in cel mai optimist scenariu banii incep sa intre in cont abia dupa 6 luni”, subliniaza ea.

Principalul inamic
(dar si aliat) in aceasta activitate este lipsa unor standarde in organizarea evenimentelor, mai ales in domeniul nuntilor, considera Luminita Molico. Ea spune ca 90% dintre organizatori au aceeasi oferta legata de husele de scaun, florile de pe masa sau salile de evenimente. Astfel, doua nunti cu acelasi buget vor arata la fel.

“Exista cazuri in care clientii vor sa iasa in evidenta si singura metoda prin care reusesc sa faca asta este printr-o cheltuiala mai mare. Din experienta pot spune ca un eveniment reusit nu este acela in care s-au investit cei mai multi bani, ci acela care a avut cel mai bun concept/poveste".

Citeste si:

"Putem face o comparatie: imaginati-va un om care pune pe masa un lingou de aur impresionand audienta si un altul care prezinta aceeasi cantitate de aur sub forma unui colier regal, lucrat manual de catre un mester elvetian”, spune ea.

Cum este de asteptat, clientii targetati de LicuriciInMiscare sunt persoane cu venituri mai ridicate, oameni ocupati care au afaceri de condus, cu o cariera de succes, perfectionisti, “oameni care inteleg valoarea serviciilor”. Molico subliniaza ca astfel de oameni au de castigat, pe langa petrecerea tematica in sine, cea mai valoroasa resursa – timpul.

In ceea ce priveste bugetele, acestea pot incepe de la cateva mii de euro, intr-o locatie mai modesta, putand ajuge si la milioane de dolari, “in amfiteatrul din Taormina sau pe Broadway”.

Pentru o desfasurare buna a evenimentului, Molico apeleaza la un fotograf profesionist, un bucatar specializat, un designer vestimentar si o firma de aranjamente florale.

Luminita Molico a contactat wall-street.ro scriindu-ne la adresa AfacereaMea@wall-street.ro. Ai si tu un business la inceput de drum cu elemente originale? Scrie-ne si vei avea sansa de a aparea, gratuit, pe wall-street.ro.

Ce parere ai de business-ul LicuriciInMiscare? Consideri ca va avea succes? wall-street.ro te incurajeaza sa comentezi.