Prin acest sistem de vanzare, care include o bicicleta cu trei roti, realizata la comanda, se comercializeaza in principal cafea, dar si alte produse, precum sucuri naturale, prajituri sau ceaiuri.

"In acest moment avem o bicicleta, care se poate folosi atat indoor cat si outdoor. Zonele cele mai bune sunt cele publice, care apartin primariei si pentru care avem nevoie de autorizatii de vanzare. Urmeaza sa aducem alte doua biciclete in maxim o luna, iar pana la jumatatea anului vor fi patru", a declarat Catanas pentru Mediafax.

El a afirmat ca suma platita pentru prima bicicleta si licenta de franciza a fost de sub 20.000 euro.

Dupa o prima etapa de test intr-un mall din Bucuresti, Catanas intentioneaza sa se extinda din luna mai in mai multe locatii din Bucuresti.

Un alt segment de dezvoltare este cel al evenimentelor de tip targuri, expozitii, festivaluri si concerte, cat si a celor de tip business, pentru care au fost initiate discutii cu organizatorii care doresc sa inchirieze Coffee-Bikes, a spus Catanas.

Citeste si:

"Oamenii sunt multumiti, pentru ca au parte de un concept nou, care vine sa puna in lumina acest act comercial sub o alta forma", a spus el.

Pretul cafelei va fi situat intre 6 si 8 lei, potrivit sursei citate.

Catanas, unul dintre cei mai experimentati manageri din industria locala a productiei de materiale de constructii, a lucrat pentru Wienerberger Romania de la intrarea grupului austriac pe piata locala, in 1997. La inceputul anului in curs, Catanas a fost inlocuit de Corneliu Fecioru in Consiliul de Administratie Wienerberger Sisteme de Caramizi.

Grupul austriac este lider mondial in domeniul productiei de caramizi.

Sursa foto: Coffee-Bike.de