Commission Force, un proiect prezentat recent in cadrul Venture Connect, este o retea de marketing afiliat care combina vanzarile directe, offline cu cele online. Start-up-ul a fost lansat la sfarsitul anului trecut.

“Am discutat cu prieteni, membri ai familiei si alti antreprenori ce retineri si ce ingrijorari ar avea daca ar fi clientii mei. Practic, am realizat o cercetare in piata si, astfel, am realizat una dintre principalele ingrijorari pe care le-ar putea avea clientii si am putut sa o rezolvam in timp rapid”, spune antreprenoarea.

Start-Up Wall-Street este un talk-show transmis in direct pe wall-street.ro care se adreseaza antreprenorilor si celor ce doresc sa inceapa un proiect pe cont propriu. Realizatorul emisiunii este Claudiu Vrinceanu, redactor-sef al publicatiei online wall-street.ro.

Clientii companii s-ar arata ingrijorati de forta de vanzari, de “cine ii reprezinta, cine iese pe strada pentru a vorbi in numele lor”. Astfel, Diana Olar a realizat un formular de inscriere al agentilor de vanzari, in functie de acesta urmand a fi respinsi sau admisi si, mai mult, companiile pot accepta sau refuza pe unii agenti cu care Commission Force “iese la inaintare”.

Citeste si:

Pe de alta parte, una dintre piedicile in realizarea businessului in Romania este birocratia si “zecile de ore” de stat la cozi. “Antreprenorii nu pot sa isi creeze un plan predictibil. Fiscalitatea din Romania este suficient de dura astfel incat sa iti limiteze foarte mult cresterea, iar legile se schimba prea des pentru a avea continuitate. Schimbarea de doua ori a Codului Muncii in ultima perioada ne-a afectat, negativ, si pe noi”, considera Diana Olar.

Antreprenoarea este in discutii cu trei investitori pentru primirea unei potentiale infuzii de capital, necesar pentru dezvoltarea business-ului. “Am economisit foarte multi bani la inceput, realizand totul «in house», dar chiar si asa am cheltuit peste 10.000 de euro in lansare proiectului”, mai spune Olar.

In emisiunea Start-Up Wall-Street Diana Olar a povestit intamplarea care a pus-o la masa, in New York, cu antreprenori si investitori americani ce, la doua luni de la debutul oficial al crizei, incercau sa isi salveze business-urile. Urmareste emisiunea pentru a afla reactiile si gandurile ei in fata adunarii impresionante care “nu se obisnuieste in Romania”.