Initiatorii proiectului sunt Adelina Bortan si Raluca Cristea. Adelina are o experienta de 8 ani in comunicare si relatii publice si de 6 ani este PR specialist la Prima TV. Ea este trainer acreditat CNFPA si este doctorand in comunicare cu studii international. Raluca Cristea este specialist in comunicare la Camera Deputatilor, avand de asemenea experienta de 8 ani in comunicare si relatii publice; ea a coordonat activitatea de comunicare a Summit-ului NATO la Bucuresti in 2008.

NAKED este primul proiect educational de PR specializat. Numele nu este ales intamplator, NAKED este locul unde se intalnesc profesionistii, inteleptii, inovatorii din comunitatea PR, pentru a pune punctul pe “i”-urile din PR-ul din diferite industrii, cu toate resorturile de imagine specifice. Studiile pe care le-am facut in afara tarii ne-au facut sa realizam ca profesionistii de PR au nevoie de energia reala, fara ascunzisuri (fara PR) a industriei”, explica cele doua.

Ideea le-a venit in primavara anului trecut si au avut norocul de a intalni oameni potriviti pentru a lansa primele intalniri cu profesionisti in toamna anului 2013. “Am continuat in primavara cu o alta sesiune si in aceasta toamna pregatim a treia serie de cursuri. Pe langa cursurile deja cunoscute Business PR, Fashion PR, Political PR si Film&Actors PR, vor avea si trei cursuri noi - Social Media, Crisis PR si PR-ul pentru industria de Health&wellbeing.

Citeste si:

Cea mai mare provocare a fost sa gaseasca profesorii potriviti care sa se integreze in concept. Investitia in chemarea unor nume marcante s-a ridicat la aproape 10.000 de euro, printre ei numarandu-se Radu Magdin, Maurice Munteanu sau Ileana Cecanu. “Investitiile in proiect au venit pe parcurs si, dincolo de timpul si toata energia noastra, a existat si exista si o investitie financiara. Taxele de participare sunt singurele surse de venit”, spun fondatoarele proiectului. Fiecare workshop costa 900 de lei.

In urmatorul an ele urmaresc sa se extinda spre piata produselor de educatie pentru copii. “Venim cu o oferta care sa le dezvolte creativitatea si initiativa.Totul sub forma de joc, caci jocul ramane cea mai eficienta forma de invatare”, mai spun ele.

Cum ti se pare proiectul NAKED PR? wall-street.ro te incurajeaza sa comentezi.