Compania se asteapta la venituri de 3,2 milioane euro in patru ani si de 5,1 milioane euro in 2020.

Anul trecut, Compania Nationala Aeroporturi Bucuresti a semnat parteneriate cu Autogrill (Italia) si Millenium-Heinemann (Germania), cu activitati de alimentatie publica si retail in sectorul Travel.

Noul terminal a fost proiectat pe o suprafata de 16.600 mp pentru a raspunde si cerintelor impuse de aderarea Romaniei la spatiul Schengen.

Numarul pasarelelor de imbarcare/debarcare a crescut de la 5 la 14. In prezent terminalul dispune de 24 de porti de imbarcare, fata de 9 cate erau inainte de inceperea lucrarilor.

La finalizarea Fazei a III-a a programului "Dezvoltarea si Modernizarea Aeroportului International Henri Coanda Bucuresti" (2012), capacitatea de prelucrare a pasagerilor va fi de 6 milioane pasageri pe an, fata de 4,5 milioane in prezent.

Citeste si:

Anul trecut traficul pe Otopeni a urcat cu 10%, la 4,91 milioane pasageri.

Traficul pe cele doua aeroporturi va creste la 7,25 milioane pasageri anul acesta si la 8,27 milioane pasageri in 2012, urmand sa ajunga la 24 de milioane pasageri in 2030.

Compania Nationala Aeroporturi Bucuresti a fost infiintata in februarie 2010 prin fuziunea societatilor care gestionau cele doua aeroporturi din Capitala.

Incepand din luna iunie a anului 2010, Compania Nationala de Transporturi Aeriene Romane TAROM este membra a Aliantei SkyTeam, cea de-a doua mare alianta internationala din lume.