Carpatair isi extinde operatiunile din Constanta prin lansarea unei curse directe catre Istanbul, din 15 iunie, cu o frecventa de trei zboruri pe saptamana in zilele de miercuri, vineri si duminica, a anuntat joi compania aeriana.
Astfel, Carpatair devine prima companie aeriana care asigura o conexiune intre cele doua orase.

"Intrarea in operare pe Turcia, destinatia Istanbul, vine intr-un moment in care exista oportunitati pentru dezvoltarea de parteneriate intre comunitatile locale de afaceri (...) Pentru Carpatair inseamna dezvoltarea la Constanta a celei de-a sasea baze operationale din tara si in acelasi timp intrarea in Turcia, o piata externa noua", a declarat vice-presedintele marketing si vanzari, Paula Ardelean.

Pentru asigurarea conexiunilor cu orasele din Romania prin hub-ul Carpatair de la Timisoara, compania va opera modificari in orarul de zbor pe rutele operate intre Timisoara si Constanta.

Prin introducerea noilor zboruri dintre Constanta si Istanbul, Turcia devine a opta tara de operare Carpatair, dupa Romania, Italia, Germania, Grecia, Ucraina, Republica Moldova si Ungaria.

Pe parcursul anului 2010 compania a introdus sase noi destinatii, inregistrand o cifra de afaceri de 74 milioane euro, in crestere cu aproximativ 14% fata de anul 2009.

Infiintata in 1999, Carpatair opereaza pe 10 aeroporturi interne si 18 externe. Numarul total al zborurilor regulate ale companiei depaseste 360 pe saptamana, spre 30 de destinatii din 7 tari.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri