"Iau nota de faptul ca estimarilor initiale ale pierderilor din acest sector ating nivelul de un miliard de euro", a anuntat comisiarul european pentru industrie, Antonio Tajani, intr-o videoconferinta cu ministrii europeni ai turismului, conform NewsIn.

Norul de cenusa a sporit cererea pentru serviciile de videoconferinta, potrivit Cnet News.

Operatorii de turism au informat CE ca au cheltuit circa 388 milioane euro pentru a repatria cei aproximativ 1,6 milioane de clienti blocati din 15 aprilie. Criza a afectat pana la 1,2 milioane de pasageri pe zi si 29% din aviatia globala.

Aceasta a fost cea mai grava perturbare a traficului aerian dupa atentatele din 11 septembrie 2001. In urma acelor atacuri, Statele Unite au inchis spatiul aerian timp de trei zile, astfel incat Europa a fost nevoita sa amane toate cursele transatlantice.

Pe langa faptul ca trebuie sa transporte numerosii pasageri blocati si marfa care nu a putut fi livrata la timp, companiile aeriene se confrunta in prezent atat cu probleme financiare, cat si logistice.

Asociatia internationalta pentru transportul aerian (IATA) a apreciat saptamana trecuta ca norul de cenusa a provocat pierderi de 1,7 miliarde dolari pentru companiile aeriene.

Norul de cenusa a sporit cererea pentru serviciile de videoconferinta

Norul de cenusa a sporit cererea pentru serviciile de videoconferinta