TVR 3, noul produs al Televiziunii Romane, va fi lansat pe 1 octombrie si va fi un post generalist, care va pune accent pe evenimentele si informatiile de interes general, a declarat Mura Franculescu, coordonatorul proiectului TVR 3.
TVR 3 va transmite 24 de ore sapte zile pe saptamana si are o grila de programe aprobata de conducerea Televiziunii Romane, care cuprinde emisiuni realizate de studiourile teritoriale, productii si formate proprii, cu accent pe evenimentele si informatiile comunitatilor din fiecare regiune a tarii.

"In intervalul denumit acces prime time, care incepe la ora 17.00, TVR 3 va difuza un talk-show social, denumit 'Impact', in fiecare zi de luni pana vineri, urmat de 'Hai la primarie', emisiune care va face un fel de radiografie a primariei dintr-o anumita localitate si apoi o emisiune de sanatate, care imbina informatiile cu prezentarea unor zone deosebite", a adaugat coordonatorul proiectului TVR 3, Mura Franculescu, citat de NewsIn.

In intervalul orar denumit prime time, care debuteaza la ora 19.00, vor fi difuzate in fiecare zi spectacole cu specific regional precum si emisiunea "E bine sa stii", care va oferi informatii utile si talk-show-ul politic "Regional expres", la ora 20.00.

TVR 3 va avea un jurnal regional, difuzat zilnic, intre orele 15.00-15.30 si 21.00-22.00, urmat de o emisiune de revista a presei locale, numita "Editia de provincie".

"Minoritatea maghiara va avea cea mai mare reflectare la TVR 3 si anume emisiuni de cate 48 de minute difuzate de luni pana vineri", a declarat coordonatorul proiectului.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri