Si astfel s-a nascut Greentoe care functioneaza astfel: vrei sa cumperi, de exemplu, o camera foto Canon EOS Rebel si vrei sa o cumperi la cel mai bun pret posibil. Dar nu vrei sa pierzi mult timp cautand pretul cel ma bun. Greentoe iti arata ofertele mai multor retaileri parteneri, simplificand procesul si aratandu-ti in mod automat pretul mediu si apoi cel mai mic pret disponibil online. Apoi vei putea spune cat esti dispus, personal, sa platesti pentru acel produs, scrie TechCrunch.

In cazul EOS Rebel, pretul mediu este de circa 549-594$. Pe Amazon este 749$. Decizi insa ca esti dispus sa dai pe camera 460$. Scrii oferta care este trimisa automat catre retailerii parteneri si, daca esti norocos, acestia accepta. In cazul de fata, clientul este norocos si un retailer accepta. Felicitari, tocmai ai economisit bani!

Citeste si:

Si totusi, cum pot doi antreprenori sa se bata cu ofertele de pe Amazon sau eBay? Marrapodi, care negocia in trecut cu celebritati precum Leonardo Di Caprio, Scarlett Johansson si Justin Timberlake, spune ca este o chestiune de timing. “Retailerii trec prin diferite cicluri de inventar pe care trebuie sa il vanda si daca trimiti oferta intr-un moment potrivit, este foarte posibil sa accepte, doar pentru a scapa de marfa. Incercam sa potrivim cat mai bine produsele astfel incat sa se incadreze in aceste cicluri”, explica el.

Si acest lucru este valabil pentru diferite produse de pe site – de la carucioare de copii pana la uscatoare de par si electronice. Compania nu are inca pe platforma haine, dar acestia promit ca vor aduce imediat ce vor incheia suficiente parteneriate cu retailerii. Cei doi nu au dorit sa spuna cine sunt retailerii “ascunsi” in spatele produselor, dar cei doi spun ca toti sunt foarte reputabili. Poti afla cine ti-a vandut produsul doar dupa ce l-ai cumparat, efectiv.

Consideri ca un astfel de concept s-ar potrivi si in Romania? De ce (nu)? wall-street.ro te incurajeaza sa comentezi.