In incercarea de a-si pastra pozitia de lider pe segmentul magazinelor online, Amazon.com a inceput de saptamana aceasta sa ofere servicii de plati fizice de pe smartphone-uri si readere de carti de credit pentru telefoane inteligente. Serviciul se adreseaza magazinelor fizice si concureaza cu produse similare de la PayPal al eBay sau Intuit dar si alte sisteme de plata mai traditionale.

Prin targetarea retailerilor traditionali, Amazon spera sa aiba acces la date despre obiceiurile de achizitie ale consumatorilor care cumpara de la astfel de magazine. Compania americana va trebui insa sa castige increderea magazinelor fizice, unele dintre acestea considerand ca Amazon a incercat de-a lungul anilor sa submineze importanta business-urilor traditionale, scrie Wall Street Journal.

Pentru a prinde tractiune, Amazon intra pe aceasta piata cu taxe de procesare reduse – comision de 1,75%, mai mic decat 2,75% al concurentilor de la Square sau 2,7% in cazul PayPal. Comerciantii care folosesc sisteme mai traditionale de procesare a cardurilor pot plati si pana la 3% comision/tranzactie. Compania va targeta in prima faza magazine de mici dimensiuni, din anumite regiuni din State.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea eCommerce »


Setari Cookie-uri