Domeniile pentru care au fost realizate cele mai numeroase vanzari sunt: fashion, IT&C, carti si jucarii. Valoarea medie a unei vanzari in 2015 s-a ridicat la aproximativ 200 lei. Cea mai mare vanzare generata prin intermediul 2Parale a fost de Black Friday 2014 si a avut o valoare de 40.000 de lei.

In prezent, 2Parale are un portofoliu de peste 400 de clienti si o comunitate de 38.000 de afiliati.

„Fiecare dintre cele 1 milion de vanzari a generat activitate si un venit pentru un magazin, pentru o companie de curierat (automat si pentru un dealer auto si un distribuitor de combustibil), pentru o companie telecom, pentru o banca sau pentru un procesator de plati. Asa se explica si motivul pentru care, in plina criza, noi am reusit sa crestem atat de rapid: companiile aloca din ce in ce mai mult din bugete catre performance marketing”, a declarat Dorin Boerescu, CEO 2Parale.

Citeste si:

In 2014, 2Parale a inregistrat o cifra de afaceri de 6,9 milioane de lei, in crestere cu 40% fata de anul precedent. Printre clientii 2Parale se numara companii si branduri ca Avon, Carrefour, Elefant.ro, evoMAG, F64, miniPRIX, Nemira, etc. Conversiile generate prin reteaua de afiliere 2Parale sunt publice si pot fi accesate in timp real prin platforma online sau prin aplicatia de mobil dedicata.

Principalul concurent al 2Parale este Profitshare.ro.