Astfel, in decizia de achizitie pretul cat mai mic este criteriul cel mai important, urmat de increderea in brand, disponibilitatea stocului, precum si conditiile de livrare si garantia produselor.

"Avem pretul, dar fara incredere degeaba, pentru ca din studiu mai reiese ca un sfert dintre romani nu ar cumpara decat de la un brand cunoscut", a explicat Cosmin Costea, fondatori Costea Consulting, in cadrul evenimentului RetailArena, organizat de wall-street.ro.

Citeste si:

Astfel, retailerii in care romanii au cea mai mare incredere sunt eMag, Altex si MediaGalaxy.

Pentru a schimba furnizorul si a se orienta catre un magazin mai putin cunoscut, pretul trebuie sa fie cu cel putin 10% mai mic.

RetailArena este un eveniment organizat de wall-street.ro si sustinut de Evozon Systems & Hybris Software, an SAP Company. Partenerii Omnichannel Day sunt Vodafone& Mindspeed Communications, iar cele doua module de discutii sunt sustinute de Media Galaxy, respectiv DPD Romania. Partenerii Innovation & Marketing Day sunt VISA, Microsoft si Telekom Romania. Sponsorii evenimentului sunt Carrefour Romania, PepsiCo, Q InStore Radio si Netopia MobilPay.

Sursa foto: Mircea Dragos Photography