„Suntem printre cei mai apropiati de tehnologie pentru ca lucram zi de zi cu ea. Incercam tot felul de lucruri in zona de analiza a datelor, am vazut vorbindu-se despre loializare. Loializarea este unul dintre avantajele noastre pentru ca seama bazei de date pe care o avem incercam sa folosim o oferta cat mai personalizata. Folosim cat de mult putem din datele pe care vrea clientul sa le ofere si pe masura ce isi da seama ca informatiile sunt folosite in beneficiul lui, consumatorul se deschide. Si in timp ce ei ne dau acces la informatii noi crestem. Dincolo de loializare, am investit in CRM (managementul relatiei cu clientii), poate parea un must to do it, dar astazi reusim sa avem un contact cu clientul mult mai clar, dar nu avem decat daca clientul ne suna.

El a mai spus ca desi se vorbeste foarte mult despre tehnologii noi in ceea ce priveste felul in care oamenii cumpara din magazine, realitatea este diferita.

"Toti ne-am dori sa livram cu drone, sa platim contactless din Jeep. Da, acestea sunt tehnologii si ele reprezinta o o zona de interes care creste, dar realitatea este putin diferita", mai spune Sirbu.

Citeste si:

Flanco a avut anul trecut o cifra de afaceri de 149,3 milioane de euro si un profit net de aproape 0,5 milioane de euro. Dragos Sarbu estimeaza o crestere de circa 20% a cifrei de afaceri pentru anul acesta, ceea ce ar insemna ca aceasta va ajunge la in jur de 180 de milioane de euro.

Compania are aproape 1.200 de angajati o retea de 90 de magazine in 55 de orase.

RetailArena este un eveniment organizat de wall-street.ro si sustinut de Evozon Systems & Hybris Software, an SAP Company. Partenerii Omnichannel Day sunt Vodafone& Mindspeed Communications, iar cele doua module de discutii sunt sustinute de Media Galaxy, respectiv DPD Romania. Partenerii Innovation & Marketing Day sunt VISA, Microsoft si Telekom Romania. Sponsorii evenimentului sunt Carrefour Romania, PepsiCo, Q InStore Radio si Netopia MobilPay.

Sursa foto: Mircea Dragos Photography