"Este foarte important sa ne ascultam clientii, sa ne uiti la cerintele lor", a declarat Dragos Sirbu, directorul general al companiei Flanco, in cadrul Retail Arena.

De asemenea, specialistii considera ca un viitor sigur vor avea retailerii care vor reusi sa isi loializeze clientii si sa vina in intampinarea lor cu oferte potrivite dorintelor acestora.

"Personalizare si loializare, indiferent ca fie ca este vorba de magazine fizice sau de cele din online. Retailul viitorului se va caracteriza printr-o interactiune mult mai directa cu clientul, mult mai personalizata, bazata pe din ce in ce mai multa tehnologie, iar calitatea acestei interactiuni va fi un factor din ce in ce mai puternic de diferentiere in piata intre jucatori", a precizat si Ciprian Jichici, director general al Genisoft, companie de software.

Citeste si:

Dan Chiuzbaian, CEO al Q InStore Radio, considera de asemenea ca viitorul in retail inseamna "interactivitate si personalizare in scopul de mentinerea clientului cat mai aproape de noi".

RetailArena este un eveniment organizat de wall-street.ro si sustinut de Evozon Systems & Hybris Software, an SAP Company. Partenerii Omnichannel Day sunt Vodafone& Mindspeed Communications, iar cele doua module de discutii sunt sustinute de Media Galaxy, respectiv DPD Romania. Partenerii Innovation & Marketing Day sunt VISA, Microsoft si Telekom Romania. Sponsorii evenimentului sunt Carrefour Romania, PepsiCo, Q InStore Radio si Netopia MobilPay.