“In ultimii zece ani am asisat la o goana dupa date, sunt companii care stau la munti de date. Dar piata incepe sa se maturizeze pentru ca segmentele de middle si top managment isi doresc infomatii. Datele sunt diferite de informatii, iar primul pas este ca aceste date sa fie transformate in informatii care sa ajute organaizatia, managementul de top. Industria de IT introduce expresii „buzz word”, o astfel de expresie este Big Data. Ideea este sa reducem timpul de raspuns. Veti auzi adesea oamenii spunand <<Departamentul nostru de IT are nevoie de o zi sau o saptamana pentru a ne da informatii despre clientul nostru>>. In cazul magazinului fizic, ideal este ca angajatul respectiv sa aiba informatii pertinente despre acel client care intra in magazin .Despre istoricul lui de cumparare si ce ar ar putea cumpara. Stim cu totii despre experienta de cumparare pe Amazon. Daca ne cumparam un produs, apoi urmeaza o lista de produse sugerate care pe mine ma mira ce acuratete are. As vrea ca aceasta experienta de cumparare din online sa fie si offline”.

RetailArena este un eveniment organizat de wall-street.ro si sustinut de Evozon Systems & Hybris Software, an SAP Company. Partenerii Omnichannel Day sunt Vodafone& Mindspeed Communications, iar cele doua module de discutii sunt sustinute de Media Galaxy, respectiv DPD Romania. Partenerii Innovation & Marketing Day sunt VISA, Microsoft si Telekom Romania. Sponsorii evenimentului sunt Carrefour Romania, PepsiCo, Q InStore Radio si Netopia MobilPay.

Sursa foto: Mircea Dragos Photography