„Stiu cazul unui cumparator de 12- 13 ani insotit de parinti intr-un magazin cu haine pentru tineri iar muzica era atat de tare incat mama a iesit afara. Intr-o achizitie cu mai multi oameni care decid, nu trebuie sa te adresezi doar celui care vrea ci si cumparatorului economic. Si, de multe ori oamenii promoveaza un produs dedicat doar unui anumit segment. De exemplu, folosesc o muzica sau o lumina foarte puternica si oamenii pleaca. Ar trebui ca muzica sa fie reglata si in functie de cate persoane sunt in magazin”, a spus Chiuzbaian in cadrul Retail Arena.

RetailArena este un eveniment organizat de wall-street.ro si sustinut de Evozon Systems & Hybris Software, an SAP Company. Partenerii Omnichannel Day sunt Vodafone& Mindspeed Communications, iar cele doua module de discutii sunt sustinute de Media Galaxy, respectiv DPD Romania. Partenerii Innovation & Marketing Day sunt VISA, Microsoft si Telekom Romania. Sponsorii evenimentului sunt Carrefour Romania, PepsiCo, Q InStore Radio si Netopia MobilPay.

Sursa foto: Mircea Dragos Photography