Raspunsul lui a inclus trei schimbari.

1. Cineva isi va da seama cum sa faca interfata de browsing mai eficienta. Modificarea va incepe cu hainele si modalitatile in care oamenii vor cauta haine se or schimba. In timp, noile interfete vor fi integrate pe orice categorii de produse gasesti astazi in mall-uri.

2. Retailul traditional va implica doar experienta. Astazi, un magazin fizic are doua scopuri: iti permite sa vezi si sa atingi produsele (showroom), si, daca stocurile sunt suficiente, sa achizitionezi produse (depozitare-inventar). Acestea se vor separa, astfel incat magazinele vor deveni doar showroom-uri in care clientii vor putea proba si testa un numar limitat de haine, ca mai apoi achizitia sa se realizeze online si produsul sa iti fie livrat acasa. Spatiul din magazine va deveni deci mai optimizabil si se va pune mult mai mult accent pe experienta.

3. Petrecem din ce in ce mai mult timp online, astfel incat si natura produselor pe care le cumparam se va schimba.
Nu mai este nevoie sa achizitionam atatea produse fizice, ca in trecut, daca petrecem din ce in ce mai mult timp in spatiul virtual. Adolescentii de astazi deja cheltuiesc destul de multi bani in lumea virtuala, in detrimentul produselor fizice – achizitioneaza obiecte si bunuri virtuale, in jocuri, de exemplu, muzica, si asa mai departe. Venky Harinarayan considera ca produsele virtuale vor deveni mainstream in cinci ani.

Esti de acord cu specialistul eCommerce? Cum crezi ca se va schimba eCommerce-ul in urmatorii cinci ani?