„Cresterea vanzarilor evoMAG a impus aceasta masura. Aveam nevoie sa trecem la un nou nivel, care sa ne permita sa lucram cu stocuri mai mari, sa fim mai flexibili, sa avem un rulaj mai bun si sa livram mai rapid produsele catre clienti”, spune Mihai Patrascu, CEO evoMAG.ro.

Urmareste emisiunile WALL-STREET 360 – unul dintre viitorii invitati va fi Mihai Patrascu, oferind amanunte despre piata eCommerce din Romania.

„Pe langa un spatiu care ne permite sa fim mai rapizi si mai organizati, oferim mai multe locuri de parcare pentru clienti si beneficiem de o parcare speciala, cu mai multe rampe, care eficientizeaza receptia si livrarea produselor. In prezent, aproximativ 35% din totalul comenzilor evoMAG sunt cu ridicare din showroom. Ne asteptam ca aceasta pondere sa creasca cu 15%”.

Citeste si:

Noul showroom, situat in Splaiul Unirii, nr. 257 – 259, permite expunerea mai multor produse, iar amplasarea acestuia pe o artera intens circulata va atrage un numar mai mare de clienti.

Mutarea evoMAG este menita sa sustina o cifra de afaceri de peste 20 de milioane de euro in 2016, in crestere cu aproximativ 20%, depasind ritmul anual de evolutie a pietei locale de comert electronic, conform oficialului companiei.

Principalii concurenti ai evoMAG sunt eMAG, Cel.ro, dar si PCGarage.ro, Altex si Flanco.