“Din experienta anilor trecuti am invatat ca trebuie sa fim mult mai pregatiti pe zona de livrare, sa crestem capacitatea de livrare. Am inceput din luna ianuarie sa discutam cu partenerii curieri, avem peste 100.000 de mp de depozitare pregatiti pentru acest an, am deschis depozite regionale in Brasov, Cluj si Timisoara si 200 de puncte de livrare disponbile in parteneriatul cu Posta Romana de unde clientii pot sa-si ridice gratuit coletele”, afirma Alina Arhire.

Fara a dezvalui cu ce surprize va veni anul acesta retailerul, Arhire declara ca pentru categoriile pe care le conduce oferta pentru Black Friday va cuprinde aproape 100.000 de scaune de birou.

“Cele mai comandate articole de pe eMAG raman scutecele pentru bebelusi, creste si categoria de mancare pentru bebelusi. Ce vine puternic din urma este gama de articole pentru casa si gradina, unde am vandut peste 25.000 de unitati pe aceasta categorie in sezonul primavara-vara. (…) Vom avea o gama de 10.000 de produse pentru Craciun, in conditiile in care in niciun alt magazin offline oferta nu trece de 1.000 de produse. Avem deja 500 de produse pe site acum. Noi am avut situatii in care am terminat stocul de decoratiuni din noiembrie”, adauga Alina Arhire.

eMAG a introdus in 2013 categoria produselor pentru copii, jucarii si cosmetice. “Am continuat in 2014 cand am lansat categoriile de produse pentru casa si gradina, auto, sport, am lansat colaborarea cu Mega Image. Soft Lines a fost stabilita ca linie oficiala de business in eMAG la inceputul anului 2015, cand am introdus si categoria fashion. Acum eMAG are o gama completa de produse, peste un milion de produse. Pe categoriile pe care le coordonez am pornit cu 22.000 de produse. Acum avem peste 264.000 de produse in oferta pe cele patru categorii”, detaliaza Alina Arhire.

Potrivit acesteia, valoarea unei comenzi medii pe zona articolelor pentru copii a ramas constanta, in jurul a 200 de lei – a crescut in schimb frecventa comenzilor – iar pe categoria produselor pentru casa valoarea urca spre 250 de lei.

“Anul trecut aceste categorii aveau pana in 10% din business, acum au trecut la o pondere de doua cifre din total afacere. In cele patru categorii avem o echipa de peste 20 de angajati doar pe partea de comerciala. (…) Investim foarte mult in partea de incurajare a clientului sa comenteze pe site. In ultimii 2 ani am investit peste 3 mil. euro in programe care sa ii motiveze pe clienti sa comenteze la noi pe site. Sunt produse care au sute de review-uri, pe care le vedem ca pe un consilier impartial”, mai spune Alina Arhire.