Dan Vidrascu, CEO al Elefant.ro, si Alen Todorov, director de achizitie & conversie al Elefant.ro, vor fi speakeri la ecomTEAM, cel mai important eveniment regional de e-commerce si marketing digital, care va avea loc pe 2-3 aprilie, la Brasov.

Elefant.ro a fost lansat in iunie 2010 ca o librarie online, insa in ultimii doi a intrat si pe alte nise, printre care haine, incaltaminte si jucarii.

Investitie de 1 milion de euro in Elefant.ro pana la finalul anului

Investitiile pana acum in Elefant.ro au fost de circa 3 milioane de euro, pana la finalul anului conducerea retailerului avand de gand sa mai aloce inca un milion de euro. Cei mai multi bani au fost investiti in dezvoltarea platformei si in promovare.

„Daca intri pe o noua nisa ti-ar trebui in jur de un milion de euro pentru a creste. Pe zona de electronice nu avem de gand sa ne lansam pentru ca e un segment cu marje de profit prea mici. Mergem pe zona de cosmetice, kids&family si home&deco pentru ca femeile reprezinta peste 70% dintre clientii nostri. Deocamdata, ne pozitionam ca un mall al familiei si, probabil, pe viitor, vom deveni un marketplace”, a afirmat Sturza.

Sectiuni noi: cosmetice, copii si home&deco

El a mai spus ca Elefant.ro va incepe sa vanda cosmetice si produse pentru copii in urmatoarele zile, in timp ce pe segmentul de produse de casa va intra pana la finalul anului.

De altfel, categoria cosmetice este deja disponibila pe site si este marcata ca fiind o sectiune noua.

Citeste si:

Anul trecut vanzarile de carte au reprezentat circa 90% din cifra de afaceri a Elefant.ro de aproximativ 6,5 milioane de euro, restul veniturilor fiind generate de jucarii, haine, incaltaminte si accesorii.

In prezent, Elefant.ro comercializeaza 130.000 de produse.

Extindere in Republica Moldova

Tot anul acesta, fondul Fribourg Investments va investi circa 150.000 de euro pentru a extinde Elefant.ro in Republica Moldova (elefant.md). Compania are 5-6 angajati pentru biroul din Moldova, iar oferta de produse este aceeasi ca pentru Romania.

In 2013, fondul condus de Ion Sturza a primit si prima oferta de a vinde un pachet minoritar din retailer. Cei care isi doreau sa cumpere compania erau un grup de antreprenori romani interesati de achizitia a 20% din Elefant.ro.

Se vinde Elefant.ro?

Elefant.ro era evaluat intre 1,7 si dublul cifrei de afaceri pe 2013, adica la aproape 13 milioane de euro.

„Nu am vandut pentru ca mai avem unde creste. In 2014 vrem sa ajungem la o cifra de afaceri de 16 milioane de euro, din care cartile sa insemne jumatate din business, iar restul alte categorii. De asemenea, vrem sa ajungem sa crestem de la 300.000 de clienti la jumatate de milion”, a mai spus Ion Sturza.