Vizitatorii vor avea, de asemenea, posibilitatea de a activa contracte noi sau de a le reinnoi pe cele existente, precum si de a realiza diferite actiuni in contul lor.

„Clientii pot acum sa comande online, primind coletul acolo unde isi doresc”, a declarat Olaf Lausen, chief of staff si director dezvoltarea afacerii Romania.

Noul website Cosmote vine cu noi functionalitati precum Automatul de oferte, o metoda de selectie prin care clientii isi pot configura orice pachet cu smartphone, abonament, extraoptiune si accesoriu intr-o singura pagina. Noul website a integrat instrumentul Match Me, organizat sub forma unui chestionar nontehnic, concentrat pe preferintele clientilor, nevoile si obiceiurile lor, acoperind arii precum Internet, e-mail, multimedia si mobilitate. Ca urmare a informatiilor furnizate de clienti, functionalitatea Match Me va afisa sugestiile corespunzatoare de telefoane mobile.

De asemenea, website-ul este prevazut cu Fast Access Line, o lista derulanta care permite afisarea instanta a celor mai importante actiuni ce pot fi realizate de catre client, si cu sectiunea MyAccount, prin care clientii isi vor putea gestiona propriul cont.

Citeste si:

Magazinul online ofera o gama larga de terminale si accesorii, alaturi de serviciile companiei. Clientii pot alege optiunea preferata de expediere, livrarea acasa sau preluarea produselor dintr-un magazin Cosmote, precum si metoda preferata de plata, online sau ramburs.

Noul website are un design adaptiv, potrivindu-se oricarui tip de ecran.

Principalii concurenti ai companiei sunt Orange, Vodafone, precum si UPC si RCS&RDS.