2 / 4

Snack Attack intra in 2009 cu un nou manager si un nou brand

Cu o experienta de aproape 20 de ani in afaceri, din care 14 in sectorul FMCG, Razvan Iancau, noul director general Snack Attack din iulie anul trecut, a propus reinventarea rolului Snack Attack pe piata panificatiei din Romania. Snack Bakeries trebuia sa apara, spune Iancau, existand inca din martie anul trecut planuri pentru o noua fabrica de paine care sa deserveasca produsele companiei.

“Snack Attack este un business complex: productie, divizie de gas station, retail, distributie, retea de magazine. Momentan cautam sa dezvoltam capacitatea de productie si sa marim prezenta produselor Snack Attack pe rafturile magazinelor. Vom avea o noua divizie de panificatie, se va deschide o noua fabrica pentru paine si specialitati la marginea Bucurestiului, in Balotesti, un greenfield”, a declarat directorul general Snack Attack.

Trecutul lui Razvan Iancau, fost director general executiv in cadrul DP Magassin, companie de retail a grupului Vel Pitar, a fost decisiv in numirea sa la conducerea companiei Snack Attack.

Anterior, acesta ocupase pozitia de director de sales si marketing in cadrul retailer-ului de electrocasnice Domo, de al carui rebranding este direct responsabil, impreuna cu Brandient si Enterprise AG, numarul doi mondial in arhitectura de brand.

Revenind la fabrica de paine Snack Attack, in care s-au investit deja aproape 2 milioane euro, iar investitia finala va depasi 3 milioane euro, aceasta va sustine extinderea capacitatii de productie a materiei prime pentru sandwich-uri – painea, dar si noul brand pe care Iancau il lanseaza pe o piata de nisa.

“Snack Bakeries este foarte important pentru noi si va face diferenta pe piata. A fost decizia mea. La inceputul lunii noiembrie vom intra pe piata cu noul brand. Painea exista, dar vorbim de un rebranding in zona de paine”, spune Iancau, care vede acest salt ca “o varianta foarte buna pentru a creste vanzarile.

In plus, se dorea o noua fabrica de paine (fabrica proprie a fost modernizata cu investitii de cateva sute de mii de euro) si o extindere a focusului pe panificatia pentru sandwich-uri, iar faptul ca Uniunea Europeana a stabilit ca fabricile sa fie relocate din interiorul oraselor spre exterior a intarit aceasta alegere.

“Capacitatea de productie este momentan la 40% pentru ceea ce vrem sa dezvoltam. Suntem pe un segment de nisa, nu este vorba un produs de masa gen Vel Pitar, noi recomandam painea pentru sandwich-uri: paine toast, ambalata”, rezuma noul director Snack Attack.

Snack Bakeries va fi produsa dupa o reteta originala din Marea Britanie, fara produsi modificati genetic, cu focus pe calitate si nu pe pret, asa cum se intampla momentan pe piata painii. Ca distributie, painea isi va face loc in magazinele Snack Attack, supermarketuri si hipermarketuri si segmentul HoReCa.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri