8 / 11

MOL vrea sa-si mentina volumul de vanzari

Grupul petrolier ungar MOL estimeaza ca in 2010 va reusi sa-si mentina volumul de vanzari de carburanti, in ciuda deprecierii consumului personal.

“Pentru 2010, vrem sa ne pastram nivelul de carburanti vanduti si sa investim in reteaua existenta, concentrandu-ne pe vizibilitatea preturilor pentru clienti astfel incat sa dispara ideile preconcepute legate de pret”, a declarat Laszlo Piry (foto), vicepresedinte senior al diviziei de retail in cadrul grupului MOL.

Acesta a explicat ca marea provocare a anului care incepe va fi “balansarea reculului consumului personal cu revigorarea sectorului industrial”,astfel incat nivelul vanzarilor sa se mentina la acelasi nivel. Oficialii MOL nu au spus cu cat a scazut consumul de carburanti anul acesta, dar au precizat ca deprecierea a fost conform previziunilor.

Oficialii MOL au declarat la sfarsitul anului ca este prea curand pentru a face estimari in ceea ce priveste afacerile in 2010. “Ne-am propus mentinerea cotei de piata si o prognozare atenta. Anul acesta a fost unul greu si sunt sigur ca si anul viitor va fi la fel, cel putin primul semestru”, a precizat Szabolcs Ferencz, noul country manager pentru MOL Romania.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri