1 / 3

Citibank Romania si-a lansat operatiunile de retail banking

Desi numarul institutiilor de credit de pe piata din Romania care au operatiuni de retail banking este ridicat, bancherii de la Citibank sustin ca potentialul pietei autohtone este inca ridicat, iar clientii au nevoie de mai multe oportunitati.

“Noi suntem jucatori pe termen lung in aceasta tara. Am investit mereu in Romania, dar ne-am ales segmentele de business in care am operat. Lucram la lansarea operatiunilor de retail banking in Romania de mai bine de un an si credem ca exista potential pe termen lung in acest segment. Momentul acestei lansari este unul avantajos pentru noi deoarece consideram ca acum putem angaja cei mai buni specialisti din piata si sa ne dezvoltam, iar, in acelasi timp, oferim oportunitati noi clientilor”, a declarat Shahmir Khaliq, seful sucursalei locale a Citibank.

Noua oferta de retail banking include Citibank Online (Internet banking) si CitiPhone Banking (tranzactii bancare prin telefon), disponibile non-stop clientilor care detin un cont curent la Citibank Romania. Totodata, Citibank a lansat si Citigold, serviciul bancar premium adresat clientilor cu venituri mari.

De asemenea, banca mizeaza si pe segmentul cardurilor de credit, operatiuni ce au fost lansate in urma cu un an si jumatate, dar care, potrivit reprezentantilor institutiei, merg foarte bine.

“In urmatorii 3-5 ani intentionam sa ajungem printre primii 5 jucatori de pe piata cardurilor de credit, desi am lansat aceste operatiuni cu doar un an si jumatate in urma. Pana acum clientii erau orientati doar catre credite si carduri de debit, dar in ultima perioada au inceput sa se indrepte si spre cardurile de credit, folosindu-se de avantajele pe care acestea le au”, sustine Shahmir Khaliq.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri