3 / 5

Ericsson si-a facut centru suport in Romania

Ericsson, unul dintre cei mai mari producatori de echipamente telecom din lume, furnizor de solutii de telecomunicatii pentru cei mai importanti operatori de telefonie mobila din Romania, a inaugurat in luna mai Centrul avansat de Servicii Globale in Bucuresti

"Centrul intareste inca o data prezenta noastra in Sud-Estul Europei si angajamentul fata de clientii nostri. Ericsson are mai mult de 3600 de angajati in regiune, din care aproximativ 2000 sunt dedicati serviciilor", declara la acea data directorul pentru regiunea de Sud-Est a Europei, Cesare Avenia.

Compania colaboreaza pentru dezvoltare cu Agentia Romana de Investitii Straine (ARIS), dar si cu Universitatea Politehnica Bucuresti, Ericsson oferind stagii de practica pentru studenti, burse, programe de cercetare.

Noul centru are circa 200 de angajati, cei mai multi fiind romani tineri, si deserveste clienti regionali si globali.

Potrivit lui Hans Vestberg, vicepresedinte executiv al Ericsson, numarul angajatilor din centrul de servicii deschis in Romania ar putea ajunge la 600 de persoane in urmatorii ani. “Investitia in centrul de servicii este foarte importanta pentru noi insa nu putem dezvalui o cifra exacta”, a declara, in luna mai, Vestberg.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri