1 / 11

Piata romaneasca a brandurilor de lux

Referitor la piata locala a bunurilor de lux, Loucas Ellinas, Managing Director Chronolink, unicul distributor autorizat Rolex in Romania (care serveste aceasta marca de aproape doi ani) s-a declarat multumit de evolutia acesteia. “Apreciez ca piata romaneasca a bunurilor de lux se va dezvolta foarte mult in urmatorii 5 ani, si nu doar in Bucuresti, ci si in alte orase ale tarii. Investitiile in acest domeniu se vor amplifica, pe masura ce noi jucatori isi vor face aparitia pe piata, iar mai vechii intrati vor profita de oportunitatile ivite. Numeroase branduri si-au anuntat intrarea pe piata in viitorul apropiat, in timp ce altii iau foarte serios in calcul investitiile pe termen lung”, a evidentiat Ellinas. In opinia reprezentantului Chronolink, unul dintre cele mai importante impedimente in ceea ce priveste o rapida dezoltare a pietei, il reprezinta lipsa locatiilor adecvate, complet echipate. Brandurile de lux inseamna si standarde extrem de ridicate, care, in acest moment, sunt destul de greu de indeplinit in Romania. “Piata devine din ce in ce mai matura, iar clientii din ce in ce mai exigenti si mai pretentiosi. Ceasurile, asemenea bijuteriilor, s-au transformat intr-un simbol al statutului social, in conditiile in care in urma cu cativa ani simbolul suprem il reprezentau masinile scumpe”, a concluzionat Ellinas.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri