2 / 4

Efectele crizei asupra Anchor Grup

Shopping MallDova (foto) asteapta un trafic zilnic de 17.000 – 20.000 de vizitatori, iar Anchor Grup intentioneaza sa ramana pe aceasta piata si cauta posibilitatea altor proiecte, deoarece efectele crizei nu se simt inca pana aici.

“Nu am simtit efectele crizei in piata imobiliara din Republica Moldova. Nu au existat nici macar fluctuatii de curs valutar”, explica Radu Tanasescu, adaugand ca nici Anchor Grup nu a fost afectat de criza, deoarece este o companie stabila.

“Nu am facut restructurari, proiectele noastre nu si-a pierdut din valoare si nici nu am scazut nivelul chiriilor in Bucuresti Mall sau Plaza Romania. Din contra, estimam ca in urmatoarea perioada, acestea vor creste”, a mai spus oficialul Anchor Grup.

Pe langa proiectele de retail, Anchor mai are in dezvoltare proiectul rezidential InCity Residences, situat in apropiere de Piata Alba Iulia, totalizand 502 apartamente si cladirea de birouri Anchor Plaza Metropol.

In plus, dezvoltatorul a anuntat in luna iunie ca investeste 10 milioane de euro in extinderea Plaza Romania , construind un etaj suplimentar deasupra locatiei actuale a supermarketului G’Market.

La inceputul lunii octombrie, Anchor a primit un imprumut in valoare de 57,6 milioane de euro de la Eurohypo AG din Germania, destinat refinantarii cladirii de birouri Anchor Plaza din Bucuresti, inaugurata in anul 2006.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri