3 / 4

Focus pe inchirierile de birouri, noua strategie

Odata cu venirea lui Thierry Delvaux la conducerea Jones Lang LaSalle, strategia companiei se va contura pe doua directii: aducerea unor oameni cu experienta si concentrarea pe activitatea de inchiriere a spatiilor de birouri.

“Vrem sa devenim cei mai buni pe piata spatiilor de birouri, asa cum suntem si in alte capitale din Europa. In ceea ce priveste concurenta noastra directa, cred ca ea vine din partea companiei CBRE|Eurisko”, afirma Delvaux.

Focusul pe segmentul de birouri este cea mai buna strategie in acest moment, admite si Charles Krick, care crede ca, daca primul semestru a fost unul lent, a doua jumatate a anului ar putea fi una mai buna.

“Acest segment de business (n.r.: inchirierea spatiilor de birouri) va continua sa se dezvolte, pentru ca multe companii vor constientiza ca acum sunt spatii centrale libere, ca pot obtine o chirie foarte buna, pe scurt, ca pot avea acum ceea ce in ultimii doi ani a fost aproape imposibil: o locatie buna si un pret pe masura”, explica Krick.

Jones Lang LaSalle este una din cele mai mari companii de consultanta imobiliara din piata locala, avand in prezent circa 20 de angajati. La nivel global, JLL este prezent in 60 de tari, avand 180 de birouri si a raportat venituri de 2,7 miliarde de dolari pentru anul 2008.

Ieri, tot la nivel global, Jones Lang LaSalle a anuntat venituri de 1,1 miliarde de dolari pentru primul semestru al anului, in scadere cu 13% fata de aceeasi perioada din 2008.



Inapoi la articol

Setari Cookie-uri