7 / 11

Spuneti-le povesti interesante jurnalistilor

Incercati sa cunoasteti jurnalistii si bloggerii

Uitati-va care sunt publicatiiile de interes pentru clientii dvs si faceti o lista cu jurnalistii si bloggerii care scriu pe teme din sfera businessului dvs. Incercati sa ii cunoasteti, sa le observati personalitatea si topicurile de interes, apoi incercati sa va conectati cu ei online (Facebook, Twitter), sa le urmariti activitatea pe bloguri si sa va intalniti cu ei in evenimentele la care acestia participa.

Fiti accesibili si oferiti informatii folositoare din businessul dvs.

Gasiti o abordare interesanta

Cu cat povestea pe care o aveti de spus este mai interesanta, sansele ca aceasta sa atraga atentia jurnalistului si sa fie publicata vor creste.

Povestile despre o companie la inceput, mai indrazneata, cu un business mai atipic, condusa de un antreprenor diferit prin modul de a pune problema, care are informatii noi despre un anumit segment de consumatori, pot fi mai atractive decat cele despre companiile mari.

Majoritatea cercetarilor jurnalistilor incep pe internet, asa incat fiti pregatit ca website-ul sau blogul dvs sa exprime personalitatea businessului pe care doriti sa il prezentati.

Mentineti o comunicare constanta

In evolutia businessului dvs sunt momente cheie pe care veti dori sa le comunicati: cand lansati, cand ati finalizat o investitie, cand aveti un partener nou sau orice fel de noutate despre care e important sa se stie.

Incercati sa va stabiliti o serie de subiecte care sa va mentina constant in atentia presei si a bloggerilor.

Abordati teme diferite, oferiti informatii folositoare si relevante pentru jurnalisti, oferiti-va expertiza pentru materiale pe care ei le lucreaza.

Mentineti o comunicare constannta si pe canalele proprii (website, blog, Twitter, Facebook ).

Sfaturile din acest slide au fost oferite de Alina Damaschin, directorul general al agentiei Rogalski Grigoriu Public Relations.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri