9 / 14

Stefan Liute

Dupa 13 ani in care a lucrat pentru agentia de branding si digital Grapefruit, in 2012 Stefan Liute, unul dintre cei trei fondatori ai acesteia a parasit compania care l-a consacrat, fondand impreuna cu sotia sa Adriana, agentia de branding Storience.

Ambii antreprenori lucrau in cadrul si au luat aceasta decizie din cauza prioritatilor diferite pe care le aveau fata de ceilalti actionari ai companiei. Practic, in timp ce Stefan si Adriana Liute (foto) voiau sa se concentreze pe consultanta de brand, Grapefruit pune in prezent accentul pe digital.

“Avand in vedere ca Storience si-a inceput activitatea la jumatatea lui 2012, afacerea nu poate decat sa creasca anul acesta. Tintim companii de servicii dar pana la urma clientii sunt cei care ne abordeaza, datorita naturii afacerii. Prin urmare, suntem deschisi sa preluam orice proiect cu potential, din orice domeniu”, spune Adriana Liute, managing partner al companiei.

Managerul estimeaza ca Storience a terminat anul trecut cu o cifra de afaceri de circa 80.000 de euro. In prezent, agentia are 16 clienti, cu doi dintre acestia colaborarea incepand de anul acesta.

Pariul lor pe zona de branding este de urmarit, mai ales in contextul in care foarte multe companii mici apeleaza foarte tarziu la un specialist preferand sa rezolve astfel de lucruri intern, iar multinationalele lucreaza cu agentii internationale.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri