1 / 5

Pretentiile clientului fac pretul

Fie ca este vorba despre Marriott, Radisson sau Howard Johnson, pretul unui eveniment privat este dat de serviciile pe care clientii le solicita.

Astfel, tarifele pot include de la meniul propriu-zis, open-bar, tortul sau decorarea salii, pana la aranjamentele florale, personalizarea designului si a culorilor, luminile ambientale si serviciile speciale: DJ, fotograf, inregistare video. La acestea se pot adauga si facilitati suplimentare in cadrul hotelurilor precum apartament nuptial pentru miri si tarife preferentiale la cazare pentru oaspeti, locuri gratuite de parcare, preturi speciale la pachetele de masaj de cuplu sau rezervarea biletelor pentru luna de miere. “Costul organizarii unui astfel de eveniment difera in functie de serviciile si facilitatile solicitate, incepand de la chiria locatiei si pana la sistemul audio-video ales. Un alt factor important este si numarul invitatilor”, declara Yilmaz Yildirimlar, directorul general al Radisson Blu, unul dintre cele mai noi hoteluri de cinci stele de pe piata locala.

In functie de pretentiile clientilor, unitatile de 5 stele din Capitala incearca sa fie cat mai flexibile, trecand uneori chiar si pragul “casei”. “Pentru evenimentele mari pe care nu le putem organiza la noi in hotel, putem apela la locatii exterioare, precum Palatul Parlamentului (capacitate maxima de 1.000 de persoane), Palatul Snagov sau Mogosoaia si orice alta locatie dorita de client”, explica si Igael Porecki, directorul general al JW Marriott Bucuresti, una dintre cele mai mari unitati hoteliere de pe piata bucuresteana (402 camere).

Potrivit jucatorilor din piata, cererea de evenimente private s-a mentinut constanta in 2010, la acelasi nivel de anul trecut. “Ceea ce s-a schimbat a fost numarul de participanti: se observa o tendinta de descrestere a acestora la evenimentele private. Segmentul evenimentelor private este supus si el sezonalitatii, cele doua perioade de varf pentru evenimentele private fiind aprilie – iunie si septembrie – octombrie”, spune si Sonia Nastase (foto), directorul general al Howard Johnson Grand Plaza Bucuresti

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri