Dedeman, cel mai mare retailer autohton de bricolaj, cu afaceri care la nivelul anului trecut au depasit pragul de 600 de milioane de euro, va intra pe piata din Republica Moldova, in urma unor investitii de 30 de milioane de euro.

Investitiile vor presupune deschiderea a doua magazin in Chisinau, capitala Republicii Moldova, cu o populatie de 800.000 de locuitori. Parte din planurile de dezvoltare ale Dedeman in regiune vor presupune deschiderea a noi unitati in tara vecina, regiunile vizate fiind orasul Balti, al doilea cel mai mare ca populatie din Moldova, cu un numar de circa 150.000 de locuitori.

Dedeman va crea in Moldova aproximativ 400 de locuri de munca, a anuntat Dragos Paval, presedintele Dedeman, care a avut o intrevedere cu Iurie Leanca, prim-ministrul din Republica Moldova.

„Gandul de a investi in Republica Moldova il am din anul 2007, tot de atunci vizitez periodic Chisinaul pentru a analiza evolutia lucrurilor. Deschiderea magazinelor noastre va permite si dezvoltarea industriilor locale, care vor furniza produsele sale lantului de retail de materiale de constructii si pentru amenajari interioare“, a declarat Dragos Paval la intalnirea cu oficialul din tara vecina.

Pentru Dedeman, intrarea pe piata din Republica Moldova este prima tentativa de a testa si pietele externe, dupa ce in Romania a reusit sa ajunga la afaceri de peste 600 de milioane si circa 7.000 de angajati, in 20 de ani de activitate.

Dedeman este cel mai mare jucator de pe piata DIY din Romania si in top 5 al celor mai puternici retaileri din Europa de Est, conform datelor companiei de cercetare PMR. Principalii concurenti ai Dedeman la nivel local sunt companiile Arabesque si Ambient, dar si jucatorii internationali Kingfisher (Brico Depot), Baumax, Hornbach, OBI sau Leroy Merlin.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »


Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri