“Folosesc Twitter pentru a ma informa. Am creat diverse liste pentru a urmari bloggerii sau publicatiile preferate. De 5 ani incerc sa ma acomodez cu a scrie in 140 de caractere”, a precizat tanarul antreprenor.

Pe langa Twitter, cofondatorul Appscend are cont si pe Facebook, LinkedIn si spune ca la inceput “a explorat si Pinterest”.

“Incerc sa folosesc Facebook pentru prieteni. Twitter este insa o sursa de informare. Cea mai mare comunitate este contul de LinkedIn, unde sunt conectat cu toti cei cu care am lucrat sau colaborat intr-un fel sau altul”, sustine Vaduva.

TechCrunch si CNET, site-urile preferate

Cand vine vorba de internet, CEO-ul platformei de aplicatii mobile Appscend, spune ca viziteaza cu precadere site-uri care au legatura cu zona de mobile, tehnologie sau de business.

“Navighez atat pe site-uri din tara cat si din strainatate. De regula, citesc in fiecare zi website-uri precum TechCrunch sau CNET pentru ca astfel de portaluri nasc trend-uri in zona de tehnologie. Citesc, de asemenea, multe bloguri cu focus pe zona de aplicatii de mobil, antreprenoriat si startup-uri”, a precizat antreprenorul roman.

Ca modalitate de comunicare pentru business-ul pe care il conduce, Sebastian Vaduva spune ca foloseste cel mai mult capacitatile serviciilor de blogging: “Conturile de Facebook, Twitter sau orice alt asemenea serviciu au rolul lor, mai ales daca sunt gandite pentru activitati de marketing si PR bine conturate, dar consider ca pentru un proiect orientat spre zona de B2B ajuta pana la un anumit punct”.

“Cand conduc sau dorm, singurele momente in care sunt deconectat de la actualitate”

Sebastian Vaduva considera ca a ajuns in acea etapa in care lipsa accesului la internet se simte din toate punctele de vedere: atat professional cat si personal. “Sunt putine momentele in care nu urmaresc tot ce se intampla in jurul nostru si anume atunci cand conduc sau dorm”.

“Nemultumirea fata de un gadget vine dintr-o perceptie subiectiva”

Proprietar atat al unui iPhone 4s cat si al unui Samsung Galaxy S3 - achizitionat recent, tanarul antreprenor spune ca a invatat pe parcurs sa isi tempereze asteptarile , motiv pentru care niciodata nu a fost dezamagit de un gadget pana acum

“Cred ca multumirea sau nemultumirea fata de un gadget vine doar dintr-o perceptie subiectiva pe care vrem sa ne-o cream urmand ca apoi sa ne polarizam opiniile pro sau contra unui brand. Indiferent de marca sau de sistemul de operare, suntem interesati de rapiditate, functionalitati si o interfata grafica prietenoasa”, este de parere cofondatorul Appscend.

Citeste si:

Fondata in 2011 de Sebastian Vaduva, Andrei Marinescu si Gabi Dobocan, Appscend este o companie dedicata aplicatiilor mobile pentru iOS si Android.

Pana in prezent, Appscend a lucrat cu sute de companii, mari sau mici, pentru a transforma ideile de business in afaceri de telefonie mobila. Astazi, cu peste 1600 de organizatii inregistrate si peste 250 de aplicatii in Apple Store si Goole Play, serviciile mobile dezvoltate in cadrul platformei Appscend varieaza de la zona de Digital Media, pana la Asigurare si Auto, fiind folosite de aproape jumatate de milion de utilizatori din intreaga lume.

Printre clientii Appscend din Romania se numara Groupama, BMW Motor AG, TVR Info, DOMO, Tiriac Auto, precum si o colaborare cu Vodafone Romania, iar printre clientii internationali numarandu-se: Great Marketing Work (Marea Britanie), Svarod Direct (Norvegia), Vorarlberger Medienhaus, WSI Franchisees.

PROFIL IT este o sectiune in care managerii pasionati de gadgeturi si tehnologie impartasesc cititorilor preferintele in materie de produse IT. Cititi aici mai multe intervuri din rubrica PROFIL IT.