Aparatele sunt amplasate in zona caselor de marcat si pe baza unor senzori pot concepe oferte promotionale personalizate in functie de momentul din zi, sezon sau chiar dispozitia sau imbracamintea clientului. Instrumentul colecteaza informatii despre ce a achizitionat consumatorul si pe baza datelor obtinute poate construi oferte care l-ar putea interesa in momentul in care revine in magazin.

De exemplu, un client cu varsta de peste 21 de ani ar putea primi un discount pentru achizitia unei sticle de whiskey, la final de saptamana, in special daca pare a fi o persoana retrasa sau din contra daca se pregateste de petrecere. Daca aparatul te percepe insa ca fiind un client iritat nu iti va oferi niciun fel de promotie.

Aparatele Synqera sunt instalate pentru moment in cateva din magazinele retailerului rus Ulybka Radugi, care detine o retea de 280 de locatii, cu 2,5 milioane de clienti.

Compania se afla in negocieri pentru introducerea dispozitivelor si piete din Europa si SUA. Filipp Shubin, CEO-ul Synqera estimeaza ca aparatele vor fi prezente in sectorul retailului de fashion si a produselor de intretinere a locuintei din Statele Unite incepand din acest an.

Citeste si:

“Scopul nostru este sa ajutam clientii, nu sa ii spionam. Definim succesul prin impactul pe care il avem asupra clientilor si vanzarilor magazinelor”, a spus Shubin.

Synqera a atras o runda de finantare de 4 mil. euro din partea i-Free Ventures, un jucator important pe piata mobile din Rusia. Compania are in prezent 29 de angajati si are birouri in New York.

Ekaterina Savchenko, director de marketing al Synqera, va oferi mai multe detalii despre inovatiile companiei si planurile de dezvoltare in calitate de speaker al conferintei retailArena, organizata de wall-street.ro pe 19 si 20 noiembrie.