Aceasta este prima piata fresh deschisa intr-un centru comercial, proiectul fiind dezvoltat in parteneriat cu Consiliul Judetean Botosani. Piata ocupa un spatiu de 865 mp si include 18 magazine si 30 de tarabe si a fost deschisa la finalul anului trecut.

Piata atrage un trafic mediu zilnic de 1.000 de persoane, dar compania se asteapta ca numarul de vizitatori din piata sa creasca la 2.500 de persoane in momentul in care proiectul va fi finalizat. In prezent proiectul este functional insa mai sunt necesare unele investitii in amenajare.

Traditional, partea de piata intr-un centru comercial era acoperita de hipermarketuri insa, in ultimii trei ani, au aparut tot mai multi retaileri de produse bio si tot mai multe centre comerciale aloca spatii generoase propice creari unor zone corespunzatoare pentru comercializarea acestora. Pentru centrul comercial Uvertura Mall, in care exista doar un supermarket, piata de produse proaspete a reprezentat o solutie.

Citeste si:

Conceptul este parte a unui set de alternative pe care DTZ Echinox le propune pentru proprietati cu suprafete cuprinse intre 5.000 si 20.000 mp, in contextul in care tot mai multi proprietari iau in calcul renovarile spatiilor si improspatarea mixului de chiriasi, spun oficialii companiei de consultanta imobiliara.

DTZ Echinox administreaza in prezent un portofoliu de 160.000 mp de proiecte de retail, printre care centrul comercial Cocor, Shopping City Sibiu si Shopping City Suceava, in proprietatea Argo Real Estate, Felicia Shopping Center din Iasi, in proprietatea CBRE Global Investors si Uvertura Mall din Botosani aflata in proprietatea Moldova Universal.