Dragos Roua a vorbit la WALL-STREET 360 despre cum a creat intr-o cafenea Starbucks din Bucuresti o comunitate de actuali si viitori antreprenori.

[WALL-STREET 360 este un format interactiv cu focus pe analiza de business. De luni pana vineri, timp de 45 de minute, invitatii WALL-STREET 360 abordeaza din diverse unghiuri o anumita industrie. Saptamana 15-19 septembrie, dedicata antreprenoriatului, a fost realizata in parteneriat cu compania de consultanta EY.

"Totul incepe in 2008, in momentul in care am facut primul exit dintr-o afacere online, Mirabilis Media. In contractul de exit exista o clauza de non-compete prin care nu era permis sa lansez un business similar in anumite tari, inclusiv Romania, asa incat am decis sa nu mai fac deloc afaceri. Am luat o pauza", isi aminteste Dragos Roua.

In urma acestei decizii, Dragos Roua a plecat in Noua Zeelanda, unde s-a "indragostit" de cafenelele Starbucks. Acolo a gasit, de altfel, si cea mai interesanta cafenea Starbucks, pe Queen Street. "Mi-am schimbat complet abordarea despre viata. Am devenit un digital nomad, adica nu mai aveam un birou fix si nici abordarea traditionala de business. Am devenit mult mai flexibil peste noapte", detaliaza antreprenorul.

A urmat o perioada de doi ani, intre 2010 si 2012, in care a lucrat in cafenele si in aeroporturi. Ideea unei comunitati de business i-a venit in august 2012, in timp ce lucra intr-o cafenea. Afla mai multe despre ideea lui in emisiunea WALL-STREET 360 [VIDEO mai jos].

Un "digital nomad" care a creat o comunitate de business de mii de oameni

"Stii cat de greu faci un milion de dolari? De fapt, ajungi sa-l cheltuiesti mult mai usor!" - spune Dragos Roua. Urmareste varianta integrala a emisiunii WALL-STREET 360.