• Fata de evenimentul Black Friday de anul trecut, a fost o crestere semnificativa; in termeni absoluti s-au dublat tranzactiile, avem un procent de 98% crestere fata de aceeasi zi Black Friday anul trecut si de cinci ori mai mult fata de o zi normala;
  • A fost un val de tranzactii la prima ora a diminetii, cand majoritatea magazinelor a inceput sa dea drumul la oferte; "minutul de aur" a fost la ora 7.22, cand am atins un varf maxim de tranzactii in sistem (peste 14 tranzactii pe secunda in Visa si Mastercard);
  • Ne asteptam ca pana la finalul acestui an sa vedem plati mobile derulate in cadrul livrarilor la usa clientului; cei trei mari curieri au anuntat ca au proiecte in desfasurare;
  • Dupa ora 8.00 am observat ca a crescut foarte mult traficul pe mobil la partenerii nostri; insa noi nu am avut acelasi numar de comenzi de pe mobil ca intr-o zi normala, ci dimpotriva, au fost mai putine;
  • In momentul de fata, circa 20% dintre comenzi se fac de pe dispozitive mobile; de Black Friday platile de pe mobil au reprezentat sub 10%, ceea ce inseamna ca s-au cumparat acele produse care aveau nevoie de mai multe informatii pentru a se lua decizia de cumparare: electronice, aparate foto, frigidere, electrocasnice;
  • Daca anul trecut de Black Friday cardurile reprezentau circa 80% din totalul platilor online, in 2014 distributia a fost ceva mai larga; plata cu cardul in rate fara dobanda a avut o pondere dubla fata de anul trecut, iar Internet banking a avut o crestere de 3217% crestere fata de anul trecut;

WALL-STREET 360, emisiunea de business care iti prezinta o industrie la 360 de grade, este difuzata in fiecare zi. Saptamana 24-28 noiembrie este dedicata Black Friday.