“E greu de spus cat inseamna online-ul in structura businessului avand in vedere ca peste 90% dintre clienti se informeaza online, iar mai mult de jumatate dintre acestia vin in magazine. Insa, in prezent, in jur de 12% din vanzari sunt online pe flanco.ro, iar in perioadele in care facem campanii ajungem la 17-18%. Media, va fi de in jur de 15%”, explica Sarbu.

Flanco a avut anul trecut o cifra de afaceri de 149,3 milioane de euro si un profit net de aproape 0,5 milioane de euro. Dragos Sarbu estimeaza o crestere de circa 20% a cifrei de afaceri pentru anul acesta, ceea ce ar insemna ca aceasta va ajunge la in jur de 180 de milioane de euro.

Compania are aproape 1.200 de angajati o retea de 90 de magazine in 55 de orase.

Comenzi pe eMag, iti iei produsul de la Flanco

La finalul lui 2013 managementul Flanco a inceput sa puna accentul tot mai mult pe dezvoltarea vanzarilor online. Acest lucru se intampla dupa ce compania si-a stabilizat businessul dupa patru ani in care a experimentat insolventa, preluarea de catre alt actionar, reduceri de personal si de magazine si apoi o revenire spectaculoasa. La finalul anului trecut, Flanco a intrat si in eMag Marketplace, un sistem prin intermediul caruia eMag, cel mai mare retailer online din Romania, vinde produse ale partenerilor sai, unele produse fiind chiar concurente cu cele din propriul portofoliu.

“Intrarea in eMag Marketplace a dus rezultate care ne-au luat prin surprindere, adica a fost wow. Vanzarile prin eMag au o cota importanta din vanzarile noastre online, dar nu pot spune. Vrem sa dezvoltam acest parteneriat si le permitem clientilor sa isi ridice produsului comandat pe eMag dintr-un magazin Flanco.”

Flanco si eMag il au ca actionar comun pe omul de afaceri Iulian Stanciu.

Afla mai multe la WALL-STREET 360 despre profilul de manager al lui Dragos Sirbu (seful Flanco) si despre strategia retailerului pe o piata care si-a revenit din criza.