„Pentru 2015 asteptarile au fost chiar si depasite. Dupa lansarea informala, am avut o lansare comericiala in Statele Unite, Elvetia, Romania si Marea Britanie. Asteptarile au fost dublate, cel putin pentru piata din Romania“, a spus Rares Florea, director comerical pentru Europa Centrala si de Est.

„Vizam Polonia, Cehia, Slovacia, Slovenia, Ungaria. Pietele de influenta germanica sunt mai clasice. Nu sunt atat de early adopters precum romanii. Am lansat in Ungaria cu eMAG momentan. Ne ajuta in pietele acestea forma ceasului nostru - atat forma rotunda, cat si cea dreptunghiulara, sunt mai clasice si sunt potrivite dorintelor noastre“, a mai spus Rares Florea.

Pentru perioada urmatoare, Vector Watch planuieste si o extindere in zona rusa, dar si in cea araba, dar trebuie sa modifice sistemul de operare pentru a-l adapta la caracterele speciale de acolo. „Vom redesena fiecara caracter. Implementam chirilice pentru rusa si bulgara“, explica Florea. Zilele acestea, Vector a fost lansat si in Republica Moldova printr-un parteneriat cu Orange.

„Intr-o luna de zile vom trece de acel milestone“, a spus Florea. „Nu vom concepe anul acesta la un nou produs Vector Watch din punct de vedere hardware. Lucram la feature-uri noi in permanenta in zona software“, a mai spus directorul comercial.

Urmariti tot dialogul si cele mai interesante informatii noi despre Vector Watch in video-ul de la Wall-Street 360.