Eugenia Lungu, VP customer experience la BitDefender, ar modifica doua lucruri la centrele de suport si relatii cu clientii. In primul rand, ar incerca sa elimine procedurile stricte si sa le inlocuiasca cu un ghid mult mai flexibil, care sa ofere angajatilor mai mult spatiu de miscare si sa ii incurajeze sa vina cu idei proprii.

“In al doilea rand as recomanda recrutarea oamenilor in functie de aptitudini – ne intereseaza felul in care comunica, cautam oameni extroverti, optimisti, care sa se integreze bine in echipa”, puncteaza ea in cadrul emisiunii WALL-STREET 360, saptamana serviciilor de suport, sustinuta de CGS.

In prezent, Bitdefender are circa 250 de angajati la Bucuresti, in centrul de suport, numarul acestora urmand sa creasca in mod natural, odata cu evolutia companiei, pana la peste 300. Media de varsta a angajatilor este de 25 de ani. “Rata de retentie in cadrul companiei este de peste 90% - o pondere foarte buna, comparat cu industria, avand in vedere ca, dupa cum stim, acesta este pentru multi primul sau al doilea job”, mai spune Eugenia.

Urmareste intreaga emisiune WALL-STREET 360.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »


Setari Cookie-uri