Uniunea Europeana va aloca pentru prima data, in 2018, fonduri pentru promovarea consumului de carne de oaie si capra, potrivit ministrului Agriculturii, Petre Daea, care a lansat sambata, la Sibiu, campania nationala "Alege oaia", scrie Agerpres.

"Avem multe de facut pentru acest animal care astazi se valorifica greu, ieftin si, din nefericire, rar. (...) Iar daca noi, romanii, am inceput acest program, nici UE nu a ramas mai prejos. Si cu catva timp in urma ne-a anuntat ca, in sustinerea bugetara pe anul viitor, Uniunea Europeana aloca pentru prima data o specificare concreta, directa, deci acorda pentru prima data bani pentru promovarea consumului de carne de oaie si de capra, plecand de la considerentul (...) care se refera la capacitatea exceptionala a acestui animal de a valorifica terenurile cu handicap natural. 80 la suta din aceste suprafete sunt valorificate de specia ovina", a spus Daea.

Ministrul Agriculturii a anuntat in urma cu cateva zile, la Ploiesti, ca UE va aloca sase milioane de euro pentru promovarea consumului de carne de oaie si capra.

La Sibiu, unul dintre hipermarketuri prezinta promotional carnea de oaie la un pret redus cu 20 de procente, a mai spus ministrul Agriculturii.

Ministrul Daea a stat de vorba sambata cu oierii din judetul Sibiu, promovand si aici consumul de oaie si valorificarea laptelui si a lanii. Ministrul a primit de la producatorii de branza documentele ca produsul "Telemea de Sibiu" sa aiba Indicatie Geografica Protejata. Daea a mers in piata, de unde si-a cumparat sosete de lana, a degustat telemeaua de Sibiu, dupa care s-a oprit in fata mall-ului, unde au fost aduse oi si carne de oaie la ceaun. Ministrul Agriculturii a vizitat si un darac de lana din comuna Sadu.

Sursa foto: Agerpres Foto

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Agricultură »



Setari Cookie-uri